Нескінченні черги в тісному приміщенні зі сварками та втомленими обличчями працівників можливо і звична картина для надавачів комунальних послуг, але це точно не про нас! Черги? Ні, на ТОВ “БІЛОЦЕРКІВВОДА” про них не чули вже багато років.
Катерина Блажеєва, фахівець абонвідділу «Білоцерківвода»: Я почала працювати тут ще у 2004 році й, так, довгі черги незадоволених абонентів були і у нас. Але наразі ситуацію повністю змінено. Тепер споживачів ми зустрічаємо у сучасному приміщенні та з посмішкою. За цим стоїть колосальна робота багатьох людей і не одного року. Протягом останнього часу було відкрито філії у різних мікрорайонах, частину послуг споживачі можуть отримати за допомогою мережі інтернет. Крім того, вдалося зменшити час приймання, оскільки всю наявну інформацію було відцифровано та систематизовано. Але все одно робота з людьми потребує певних знань та стресостійкості. На ТОВ «Білоцерківвода» ми маємо можливість постійно навчатися, обмінюватися досвідом з іншими водоканалами, для нас проводять різноманітні психологічні тренінги. І коли створюються комфортні умови на роботі, це завжди дає позитивні результати не лише в обслуговуванні клієнтів, а й загалом покращує атмосферу в колективі. А для мене дуже важливими є добрі відносини зі співробітниками, їхня підтримка допомагає в роботі.