Тамара Ястреб, оператор колл-центру.
Колл-центр створено на ТОВ «Білоцерківвода» в 2017 році. Відтоді споживачі можуть швидше передавати показники лічильників, отримувати консультації та довідкову інформацію. Це дозволило покращити якість обслуговування клієнтів, оскільки тепер їх не перенаправляли з відділу на відділ у пошуках відповідного фахівця.
Тамара Ястреб: «Я почала працювати на підприємстві у 2002 році, у 2017 році перейшла в Колл-центр. Зараз у нас одночасно працює 6 операторів. За місяць в середньому ми отримуємо 31.000 дзвінків, але іноді буває, що лише за один день може бути 3.000 дзвінків. В основному це передача показників лічильників, питання щодо нарахувань за спожиті послуги, субсидії, пільги, повірка лічильників. Багато дзвінків отримуємо, коли відбуваються якісь нововведення, зміни в законодавстві. До таких ситуацій нас готують завчасно, для того щоб ми могли детально роз’яснити нову інформацію всім хто дзвоне. Але інколи буває, що оператор не може надати точної відповіді на питання. В такому випадку, ми з’ясовуємо інформацію у профільного спеціаліста й обов’язково передзвонюємо абоненту, щоб надати повну відповідь».
Телефонуйте 0-800-604-513!
Колл-Центр працює для вас: Понеділок – Четвер з 8.00 до 17.00, П’ятниця з 8.00 до 16.00, без обідньої перерви.