Перші дії при незадовільній якості води
Що робити, якщо в в вашій оселі різко погіршилась якість води?
- Негайно повідомити працівників Диспетчерської служби ТОВ «БІЛОЦЕРКІВВОДА» тел.:30-11-11, 050-467-50-33.
- Вказати адресу: назву вулиці, номер будинку, номер квартири якщо багатоквартирний чи багатоповерховий будинок;
- Вказати контактний номер телефону по якому з вами зв’яжуться працівники лабораторії ХБЛ для уточнення інформації, що до якості та часу відбору проб води;
- Характер незадовільної якості води;
- Чи проводились ремонтні роботи комунальними службами, сусідами;
- Чи вода проходить через бойлер;
Після того як була надана інформація та відібрано проби води: працівниками лабораторії ХБЛ буде виконаний лабораторний аналіз води. Данні результатів аналізу води в письмовому вигляді будуть надіслані заявнику.