Інформація для мешканців багатоквартирних будинків

Замовити повірку квартирного водолічильника для фізичних осіб (багатоквартирні будинки, що знаходяться на прямих розрахунках з ТОВ «БІЛОЦЕРКІВВОДА», ОСББ, ЖБК, ЖЕК, Управителі) можна телефоном або через електронну пошту.
Повірка лічильника проводиться уповноваженими компаніями, з якими ТОВ «БІЛОЦЕРКІВВОДА» має договори.
Процедура повірки лічильника:
1. Замовте повірку лічильника:
– через VIBER 067 384 77 03,
– за номером телефону 0800604513 (безкоштовний),
– надішліть запит на електронну пошту: zagalnyy.viddil@bcvoda.com.ua
-повідомлення SMS/Viber – на номер 050 467 50 42,
– уточніть вартість виконання робіт по повірці.
2. Після отримання заявки ми передаємо її компанії, яка буде виконувати роботу з повірки.
3. Працівник компанії, яка буде виконувати роботи, зв’язується з вами телефоном та узгоджує дату і час проведення повірки.
4. Оплату за виконання робіт, споживач проводить з працівником компанії, після отримання Акту виконаних робіт. В Акті виконаних робіт буде вказано, в якому офісі ТОВ «БІЛОЦЕРКІВВОДА» споживач зможе забрати «Свідоцтво про повірку» або «Акт про непридатність лічильника».
У випадку, якщо лічильник не пройшов повірку – його необхідно замінити.
Заміну лічильника ви можете провести самостійно або звернутися для виконання робіт до нашого підприємства.
Якщо ви самостійно замінюєте лічильник, то перед цим його необхідно розпломбувати, на це має право лише працівник ТОВ «БІЛОЦЕРКІВВОДА» (безкоштовно), для цього необхідно звернутися до нашого підприємства.

Зверніть увагу на те, що у будь-якому випадку, після заміни лічильника його обов’язково необхідно опломбувати!

434694662_2064327293939768_4261996392102274829_n