«БІЛОЦЕРКІВВОДА» прийняло рішення про розробку і впровадження системи менеджменту якості на своєму підприємстві відповідно до вимог міжнародного стандарту ISO 9001:2008. Зі слів директора водоканалу Ольги Бабій, впровадження даної системи якості – частина стратегії підприємства, один з його пріоритетів. Тому з березня 2016 року для представників усіх підрозділів підприємства проводяться інформаційно-консультаційні семінари та консультації для навчання базовим вимогам системи менеджменту якості.
14 квітня для керівників всіх підрозділів підприємства розпочався навчальний курс “Система менеджменту якості. Огляд вимог стандарту ISO 9001:2008 (ДСТУ ISO 9001:2009).
Перевага, яка отримує підприємство, що пройшло за системою сертифікацію ІСО – це систематизація документів і точно розподілена відповідальність персоналу, яка задокументована по всьому підприємству.
«Отримання сертифікату ISO 9001:2008, передусім, показник високого управління якістю надання послуг з водопостачання та водовідведення, що дає великі перспективи в майбутньому і зміцнює імідж підприємства «БІЛОЦЕРКІВВОДА», – зазначає Ольга Бабій. – «Також сертифікація за системою ІСО гарантує надійність підприємства як ділового партнера, що корисно не лише для водоканалу, а й для мешканців міста. Сертифікація дозволить взяти участь у великих тендерах, є візитною карткою в співпраці з міжнародними партнерами. Крім того, дозволить досягти поставлених цілей з оптимальними витратами, планувати показники якості, так само як планують фінанси, підвищити імідж підприємства серед усіх рівнів влади, партнерів, та населення – споживача наших послуг”.