В чому причина погіршення якості води після промивки?

Після промивки якість води мала б покращитися. Проте, деякі споживачі скаржаться на погіршення її якості. В чому може бути причина?

Причини можуть бути наступні:

Потрапляння в воду іржі. На мережах перед будинками стоять різні технічні засоби: пожежні гідранти, засувки, які з часом ржавіють. Вода під час промивки може їх збурити, а відповідно іржа піде у мережі. Щоб позбутися цієї проблеми необхідно просто спустити воду.

13001163_1036544059768627_7026600249063165491_n                         21_prev

Старі внутрішні мережі в будинках. Аналогічна ситуація. Мережі ржавіють і засмічується. Коли в останній день перед промивкою всі одночасно починають набирати воду,то під час великого розбору води також збурють в мережах іржу, яка потім набираєтьсяу ванни споживачів. А ось під час промивки відбувається очищення наслідків ржавіння. Їх потрапляння у крани споживачів можливе, якщо недостатньо спущено воду. Причина тут одна-старі внутрішньобудинкові мережі. Замисліться, скількі років вашому будинку? А скільки мереж?  Отже вони старі та іржаві, саме тому після промивки води тече іржава та с мотлохом. Нам дуже шкода, що якість нашої очищеної води псують старі мережі в будинках  споживачів!

1_3245

Так звані тупикові мережі. Більшість мереж по місту є закільцьовані, тобто вода постійно рухається. Проте, за радянських часів, до деяких будинків проводили відгалуження, які не мають кільцевого з’єднання з основними мережами. Відповідно, в таких місцях вода не циркулює. В таких ситуаціях воду теж необхідно просто спустити, проте, в більших кількостях. Тому, переважно, на такі випадки виїжджає бригада водоканалу і зливає воду з мережі через випуски та технічні засоби.

Пориви на мережах. Така причина можлива, проте, таких проблем майже не виникає. Підприємство намагається реагувати превентивно, тобто наперед здійснювати ремонти на критичних мережах.

Зараз більшість споживачів мають лічильники, і з метою економії не зливають воду. Саме тому виникають подібні ситуації. Щоб максимально зменшити їх кількість, спускають воду через випуски. Але, попри це, певний процент забруднень залишиться у внутрішніх мереж споживача. Цього неможливо уникнути.

Що роботи споживачеві, якщо у нього погана якість води після промивки?

Якщо у Вас погана якість води, в незалежності, чи після промивки, чи ні, необхідно зателефонувати на диспетчерську службу за тел. 30-11-11 та повідомити про проблему. На місце виїжджають наші бригади та лаборанти, які відбирають проби води та визначають причину забруднення.